תקנון ותנאי שימוש באתר סיני קליניק  דיקור קוסמטי ורפואה סינית

התנאים רשומים, מטעמי נוחות, בלשון זכר בלבד ומתייחסים לנשים ולגברים כאחד.

.
הקדמה

  1. אתר סיני קליניק (להלן "האתר") הינו אתר על רשת האינטרנט המנהל חנות וירטואלית לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל.
  2. כל המבצע פעולה כלשהי באתר מצהיר כי הנו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון ותנאי שימוש אלו.
  3. יש לקרוא בעיון את התקנון וכל הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש או רכישה באתר
  4. ברכישה רשאים להשתתף בני 18 ומעלה. ההשתתפות מותנית במסירת פרטים מזהים נכונים (שם, כתובת, טלפון, וכתובת דואר אלקטרוני של הלקוח).

שמירה על פרטיות

  1. האתר מתחייב לשמור על סודיות ופרטיות הגולש ולא להעביר פרטים של הלקוח לאף גורם אחר.

המוצרים ושירותים

  1. כל המוצרים המופיעים באתר הינם  חדשים וללא פגם. המוצרים מגיעים באריזתם המקורית, אלא אם נכתב אחרת באופן בולט וברור בפרוט המוצר.
  2. כל המוצרים המוצעים בחנות הם העושים שימוש בחומרים טבעיים ועדינים ככל האפשר, תוך פירוט מלא של כל הרכיבים הקיימים בהם. יחד עם זאת מאחר ישנם ואנשים בעלי רגישויות שונות שלא ניתן לצפות מראש, היצרן והמוכר לא יהיה אחראי במידה והלקוח אלרגי למוצר.
  3. הלקוח מודע לכך כי חלק מהמוצרים באתר לא עברו את בדיקות משרד הבריאות בישראל.
  4. התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות. ייתכן מקרה בו אותו המוצר יסופק ללקוח באריזה שונה במקצת מהמוצג באתר בשל הבדלים באריזות שיש לעיתים במלאי היצרן.

אופן ומועדי אספקת המוצרים

  1. המשלוחים של המוצרים מגיעים לסניף הדאר שנמסר בעת הרכישה.
  2. משלוח המוצרים יתבצע ע"י ימי האספקה הכתובים  בפירוט של כל מוצר (ימי עסקים) בתוספת ימי שילוח (3-5 ימי עסקים) ממועד ביצוע ההזמנה כאשר יום ההזמנה אינו נחשב בחשבון. זמן האספקה המובטח הינו מיום ביצוע התשלום בפועל, כאשר יום עבודה כולל את ימים א'-ה', לא כולל חגים ומועדים. המוכר עושה כל שביכולתו בכדי לזרז את זמן האספקה.
  3. על אף האמור לעיל, הלקוח לא יוכל לדרוש פיצוי במקרה של עיכוב בהגעת המוצר מסיבה שתלויה בחברת השליחויות. המוכר יעשה כל שביכולתו על מנת לזרז ולאתר את המוצר עבור הלקוח.
    באם יחלפו 12 ימי עבודה (לפי סעיף 12) והלקוח טרם יקבל את המוצר תהיה זכותו לבטל את הרכישה מבלי לשלם דמי ביטול, או לבקש משלוח מחודש של המוצר.
  4. המוכר שומר לעצמו את הזכות שלא לספק מוצר מסוים, במידה שהמוצר אזל במלאי או שחלה טעות במחיר/במפרט. במקרה כזה הלקוח יקבל הודעה על ביטול העסקה תוך 24 שעות מביצועה ויזוכה תוך 24 שעות מקליטתה, באם חויב
  5. באשר לשירותים המוצעים בחנות  בעת רכישת  שירות/חבילת שירותים  על הרוכש ליצור קשר טלפוני עם המוכר ולתאם מועד אספקת השירות
  6. מוצרים שהמוכר הכריז על משלוח חינם בארץ , הלקוח לא יחוייב בדמי משלוח למעט במקרה והלקוח ביטל עסקה.

 

אופן התשלום

  1. התשלום הוא באמצעות כרטיסי אשראי שהונפקו על ידי בנק בישראל: ישראכרט, ויזה, מסטרקארד או באמצעות העברה בנקאית או צ'ק – בהזמנה ע"י תטופל ההזמנה רק לאחר קבלת הצ'ק , הפקדתו בחשבון בעל האתר ואישור הבנק על פירעונו (כשלושה ימי עסקים מיום הפקדת הצ'ק)
  2. החיוב הוא בתשלום אחד אלא אם נבחרה אפשרות התשלומים על ידי הלקוח.
  3. הרוכש מצהיר כי הוא מודע לחוקי כרטיסי אשראי ככל שמתייחס ל"רכישה מרחוק" / "רכישה טלפונית ו/או "עסקת אינטרנטית".

מדיניות החזרות וביטולים

  1. הלקוח רשאי לבטל הזמנה ובתנאי שהאריזה סגורה והמוצר באותו מצב כפי שנשלח תוך 14 יום מהגעת המשלוח. הלקוח מודע כי יהיה עליו לשלוח את המוצר לכתובת החברה ולשאת בעלויות המשלוח (במקרה שהמוצר כבר נשלח) גם כאשר המשלוח היה בחינם. הזיכוי עבור המוצרים שיוחזרו יהיה מלא למעט דמי המשלוח ובתנאי שהגיע למוכר במצב תקין. הזיכוי יהיה באותו אמצעי תשלום שבו שילם הלקוח.
  2. על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או בשונה ממה שהוזמן, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, על-ידי יצירת קשר בבקשה לביטול, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981.
  3. במקרים אלו הלקוח לא יחויב בעלות המשלוח: אם המוצר הגיע שבור או פגום או בשונה ממה שהוזמן ובמקרה של עיכוב באספקה מעבר ל-10 ימי עבודה.

 

כללי

  1. "הזמנה שמורה": במידה והלקוח בחר בשמירת הזמנה וביצע את ההזמנה מאוחר יותר, המחירים התקפים יהיו אלו המופיעים באתר ביום ביצוע ההזמנה בפועל ולא המחירים שהופיעו בעת ביצוע שמירת ההזמנה. בכל מקרה המחירים המחייבים הם אלו המופיעים ביום ההזמנה בדף המוצר.
  2. המוכר רשאי להגביל את כמות הקנייה, על פי שיקול דעתו.
  3. ניתן לפנות אלינו בכתב על בכל שאלה/בקשה בכתובת  –  brachaan@gmail.com
  4. מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר הינו בתי המשפט המוסמכים באזור ת"א.

 

אנו מאחלים לכם קנייה נעימה ומהנה ומזמינים אתכם ליצור קשר בכל שאלה או עניין.

בריאות ויופי כדרך חיים